Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na pozici referent plavebního dozoru pro vodní cesty

vyvěšeno: 21. 7. 2025

Pro organizační složku státu „Státní plavební správa“ hledáme referenta plavebního dozoru, s místem výkonu práce v Praze, s nástupem v říjnu 2025.

Toto služební místo bude v souladu s § 178 zákona o státní službě obsazeno zaměstnancem v pracovním poměru dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.

Pracovní smlouva bude uzavřena na dobu určitou (záskok za mateřskou a rodičovskou dovolenou do ledna 2029) s reálnou možností prodloužení spolupráce.

Co bude náplní Vaší práce:

  • příprava a zpracování stanovisek ke stavebním řízením pro součásti vodních cest a stavby ovlivňující plavbu,
  • zpracování stanovisek k umístění plovoucích zařízení,
  • zpracování rozhodnutí k umístění plavebního značení,
  • kontrola stavu vodních cest, jejich provozuschopnosti a umístění plavebního značení,
  • zpracování rozhodnutí k provozování přístavů, přístavišť, půjčoven na vodních cestách apod.,
  • vydávání informací plavebního úřadu k bezpečnosti a plynulosti plavebního provozu,
  • k výkonu činností využívání služebních plavidel a služebních automobilů.

Co Vám nabídneme:

  • odpovídající finanční ohodnocení v rámci 12. platové třídy v souladu s nařízením vlády č. 304/2014 Sb.,
  • 5 týdnů dovolené,
  • 5 dnů indispozičního volna,
  • příspěvek na stravování formou stravenkou karty,
  • příspěvek na důchodové připojištění,
  • pružnou pracovní dobu.

Co od Vás požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu.

Zašlete nám do 22. 8 na tento email: cinkova.sabina@plavebniurad.cz;

  • životopis

Kontaktní osoba: Ing. Sabina Cinková, tel: 702 099 269


Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na pozici asistent/ka ředitele odboru kontroly a metodiky

vyvěšeno: 21. 7. 2025

Co u nás budete dělat:

  • zodpovídat za příjem, třídění, odesílání pošty v rámci interního systému a DS,
  • zveřejňovat smlouvy v registru smluv,
  • zodpovídat za chod sekretariátu – návštěvy, občerstvení, komunikace v rámci odboru,
  • organizovat pracovní program ředitelky, a
  • budete pravou rukou ředitele odboru.

Jaký byste měl/a být, co byste měl/a umět:

  • ničeho se nebát,
  • mít absolvovanou SŠ s maturitou,
  • být systematický/á, spolehlivý/á, pečlivý/á, diskrétní,
  • být časově a úkolově flexibilní,
  • umět dotahovat věci do konce,
  • chovat se s respektem k sobě/kolegům a klientům,
  • velmi dobře komunikovat (aktivně naslouchat),
  • aktivní práce s PC.

Co Vám nabídneme:

  • jistotu stabilního zaměstnavatele,
  • přátelský pracovní kolektiv,
  • pracovní poměr na dobu neurčitou,
  • pružnou pracovní dobu,
  • plat dle zákoníku práce a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v 8. platové třídě,
  • 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna,
  • příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty,
  • příspěvek na produkty na stáří,
  • možnost využití rekreačního objektu v Lužických horách.

Místo výkonu práce Praha 7, Holešovice.

Nástup dle dohody.

Úvazek: plný nebo zkrácený, dle dohody

Zaujala Vás naše nabídka? Zašlete strukturovaný životopis a krátký motivační dopis na: e-mailovou adresu: basusova.judita@plavebniurad.cz a cinkova.sabina@plavebniurad.cz, s předmětem: „asistent/ka ředitelky kontroly a metodiky“ do 22.8.2025 nebo pro další informace zavolejte: +420 606 690 003.

Nově vydané předpisy a informace za posledních 15 dnů.

Opatření obecné povahy

Informace